Kanapka z jajkiem sadzonym i bekonem

img_20240218_082434

Kanapka z jajkiem sadzonym i bekonem, czyli prosty przepis na niebanalne śniadanie. To taki przysmak Mojego Taty. Serwował mi taką kanapkę z jajkiem i bekonem, z dużą ilością świeżego czosnku, gdy w dzieciństwie byłam chora. Dzisiaj zrobiłam sobie taką na śniadanie, jednak, żeby nie straszyć wszystkich intensywnym zapachem przez cały dzień, czosnek pominęłam. Pyszna!

Składniki:

1 ulubiona bułka 

1 jajko

2 plasterki bekonu

Bułkę kroimy na pół i wkładamy do rozgrzanego piekarnika na moment, aby się podgrzała i stała się delikatnie chrupiąca. Na suchej patelni kładziemy plastry bekonu i smażymy na chrupko z obu stron. Zdejmujemy z patelni i na ręczniku papierowym odciskamy nadmiar tłuszczu. Na patelni po bekonie przygotowujemy jajko sadzone. Na jednej połówce kładziemy gotowe jajko, plastry bekonu i przykrywamy drugą połówką. Jemy na ciepło.

Dodaj komentarz